ورق استیل ۴۳۰

(دیدگاه 1 کاربر)
فروشنده: محمد علی پوده
بازگشت
محمد علی پوده
(عضویت: ۱۴۰۰-۰۸-۰۵)
25.8% رضایت از کالا (118 نفر)
کاملا راضی
45%
راضی
7%
نظری ندارم
48%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%

تماس با فروشنده

توضیحات

ورق استیل ۴۳۰

یکی از رایج ترین و ارزان ترین انواع ورق استیل، ورق استیل بگیر ۴۳۰ می باشد که در دو نوع مات و براق در بازار موجود است . استنلس استیل گرید ۴۳۰ که با شماره استاندارد ۱٫۴۰۱۶ شناخته شده است، جزء فولادهای کم کربن، نرم و حاوی مقدار قابل توجهی کرم است و قابلیت عملیات حرارتی ندارد. این استیل به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و انعطاف پذیری خوب معروف است. همچنین دارای خاصیت مغناطیسی بوده و جذب آهن ربا می شود.

آلیاژ ۴۳۰ یکی از گسترده ترین استنلس استیل های فریتی است که قابلیت سخت شوندگی ندارد. با وجود ۱۶ درصد کروم در ساختار، مقاومت در برابر خوردگی و حرارت و اکسیداسیون تا دمای حدود ۸۱۶ درجه سانتی گراد با خواص مکانیکی خوب پدید می آید. این آلیاژ استنلس استیلی غیر تثبیت شده است که برای همه حالت های جوشکاری مناسب نمی باشد.

ویژگی های ورق استیل ۴۳۰

از مهمترین پارامترها در انتخاب ورق ۴۳۰ می توان به ابعاد ورق استیل به متر , ضخامت ورق به میلیمتر , و طول ورق که به صورت ۶ متری و ۳ متری و یا رول  , و آلیاژ ۴۳۰ و ۴۱۰ می توان اشاره کرد، که تمام این موارد در محاسبه قیمت ورق استیل ۴۳۰ نقش مهمی دارند.و با توجه به مقاومت آن در برابر اسید نیتریک می توان در کارهای شیمیایی خاص از آن استفاده کرد. به طور کلی، مقاومت به خوردگی استنلس استیل های سری ۴۰۰ نسبت به استنلس استیل های سری ۳۰۰ (استیل های آستنیتی) پایین تر است.

ورق استیل ۴۳۰ در سایزهای ۰٫۳۵ میلیمتر الی ۲۰۰ میلیمتر به طور گسترده در انبار موجود میباشد . این آلیاژ از آلیاژ آهن , کربن , کرم , نیکل , منگنز و در صورت نیاز به خواص دلخواه مانند مقاومت به سایش یا مقاومت به حرارت از عناصر آلیاژی دیگر مانند مولیبدن و تیتانیوم و… نیز استفاده میگردد .

فروش ورق استیل ۴۳۰ بسیار گسترده است زیرا , این آلیاژ در صنایع مخزن سازی (مخازن نگهداری مواد غذایی ) همچنین در ساخت آسانسورها و نماهای ساختمان (دکوراتیو) طیف وسیعی را تحت پوشش قرار میدهد , تولید ورق استیل ۴۳۰ بیشتر در کشورهای شرق آسیا مانند چین و تایوان و همچنین روسیه انجام میپذیرد.

دسته بندی ورق های استیل بر اساس آلیاژ

  • ورق استیل ۳۰۴
  • ورق استیل ۳۰۹
  • ورق استیل ۳۱۰
  • ورق استیل ۳۱۶
  • ورق استیل ۴۲۰
  • ورق استیل ۴۳۰
  • ورق استیل ۲۰۱
  • ورق استیل طرح دار
  • ورق استیل رنگی

در مواقعی حروف اختصاری مانند L یا S در آخر این اعداد وجو دارد که معانی خاصی دارند.

تولید ورق استیل

ورق استیل تولید شده در کشور های خارجی می باشد و به هیچ عنوان در شکور ما تولید نمی شود. این ورق ها در کشور های آمریکا، آلمان و ژاپن تولید می شد ، اما امروزه از کشورهای تایوان، چین و آفریقا جنوبی وارد کشور می شود.

ابعاد ورق استیل

ورق های استیل قابل تولید در ابعاد ۲*۱ متر  /  ۱٫۲۵ * ۲٫۵  /  ۱٫۲۲ * ۲٫۴۴  / ۱٫۵*۳  / ۱٫۵*۶  / ۲*۶ است.

صفحه نخست سایت

برای مشاهده دیگر محصولات اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده مطالب بلاگفا اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده مطالب میهن بلاگ اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده مطالب بلاگ بیان اینجا کلیک کنید.

1 دیدگاه برای ورق استیل ۴۳۰

  1. نادر پرویزی پاسخ

    با سلام .اگر بخوایم ورق رو خم کنیم برای استفاده ، خودتون انجام میدین؟

    • hr.azarshab پاسخ

      بله! خدمات Forming شامل خم کاری ، نورد و سمبه زنی انجام میشه!

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *