دیگ چدنی شوفاژ کار سولار ۳۰۰

(دیدگاه 1 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت حرارتی بر حسب تعداد پره: 5 پره 43,000 کیلوکالری بر ساعت, 6 پره 51,500 کیلو کالری بر ساعت, 7 پره 61,000 کیلو کالری بر ساعت, 8 پره 70,000 کیلو کالری بر ساعت, 9 پره 79,000 کیلو کالری بر ساعت, 10 پره 89,000 کیلو کالری بر ساعت
فروشنده: حمیدرضا آذرشبویژه
بازگشت
حمیدرضا آذرشبویژه
(عضویت: ۱۴۰۰-۰۸-۰۵)
24.6% رضایت از کالا (138 نفر)
کاملا راضی
48%
راضی
1%
نظری ندارم
48%
ناراضی
1%
کاملا ناراضی
2%

تومان16.870.000

پاک کردن

دیگ چدنی شوفاژ کار سولار 300 یکی از محصولات شرکت شوفاژکار می باشد که دارای محبوبیت ویژه ای در بین مشتریان دارد. شرکت شوفاژکار یکی از تولیدکنندگان انواع دیگ های چدنی است. شما می توانید تمامی محصولات شرکت شوفاژکار را به طور مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی تجهیزستان خرید و دریافت نمایید. دیگ های چدنی دارای ویژگی ها و مزیت هایی نسبت به دیگ های فولادی دارا هستند.

توضیحات

دیگ چدنی شوفاژ کار سولار ۳۰۰

دیگ چدنی شوفاژ کار سولار ۳۰۰ یکی از محصولات شرکت شوفاژکار می باشد که دارای محبوبیت ویژه‌ای در بین مشتریان دارد. شرکت شوفاژکار یکی از تولیدکنندگان انواع دیگ‌های چدنی است. شما می‌توانید تمامی محصولات شرکت شوفاژکار را به طور مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی تجهیزستان خرید و دریافت نمایید. دیگ‌های چدنی دارای ویژگی‌ها و مزیت‌هایی نسبت به دیگ‌های فولادی هستند. از جمله مزیت‌های دیگ‌های چدنی می‌توان به تعمیر بسیار آسان تر و ارزان‌تر آن‌ها اشاره کرد.

این دیگ‌های چدنی دارای استاندارد های CE و همچنین گواهی‌نامه مدیریت کیفیت ۲۰۱۵:ISO9001 از کمپانی SGS سوییس است . هم چنین این دیگ‌ها دارای گارانتی ۱۰ ساله هستند.

جنس دیگ از جنس آلیاژ آتش خوار بوده و مقاومت بالایی در برابر عوامل اکسید شدن و عوامل شیمیایی از خود نشان می‌دهد. همچنین آلیاژ چدن در برابر رطوبت محیط دارای مقاومت بسیار زیادی است.

ضخامت بدنه دیگ چدنی سولار ۳۰۰، ۵ میلی‌متر است و مقاومت آن در زمان میعانات حاصل از احتراق بسیار مناسب است.

حمل و نقل

با توجه به پره‌ای بودن دیگ چدنی سولار ۳۰۰ حمل و نقل توسط یک نفر به راحتی قابل انجام است . همچنین می‌توان این دیگ را در هنگام انجام عملیات ساختمانی در محل موتورخانه به راحتی نصب نمود و از صدمه دیدن به دیگ در حین ساخت جلوگیری کرد.

طراحی دیگ چدنی سولار ۳۰۰

این دیگ ها در دو مدل اورینگی و آب‌بندی بوشی عرضه می‌شود. حال می‌توان از طریق چند دیگ سولار ۳۰۰ به منظور هم‌بندی برای رسیدن به ظرفیت حرارتی مناسب رسید.

فشار و مقاومت بدنه دیگ

ضخامت بدنه دیگ درحدود ۵ میلی متر و فشار کاری دیگ در حدود ۴ بار است.

سرویس های دوره‌ای 

دیگ چدنی سولار ۳۰۰  جرء دیگ‌های سبک است و این سبک بودن قطعات ، شرایطی را فراهم می‌کند که از یک طرف در‌های جلو و عقب آن به سادگی باز می‌شوند و از طرف دیگر شرایط برس کاری و تمیزکاری کوره بزرگ و پاس‌های دود فراهم می‌گردد. با نصب دیگ سولار ۳۰۰ و فراهم بودن شرایط دسترسی به کوره و پاس‌های دود و کانال‌های اّب ، میتوان با استفاده از سرویس‌های دوره‌ای از خراب شدن و از بین رفتن قسمت‌های مختلف آن جلوگیری کرد و دیگ را با راندمان بالا بار دیگر به کار انداخت.

جدول دیگ چدنی سولار ۳۰۰

سوالات متداول

۱٫آیا پره‌های دیگ قابل تعمیر و جایگزینی هستند ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که پره های دیگ قابل تعویض بوده اما گاهی اوقات دیگ‌های استفاده شده بسیار قدیمی بوده و عوض کردن دیگ به صرفه‌تر خواهد بود. زیرا علاوه بر داشتن یک دیگ نو ، گارانتی نیز شامل محصول خواهد شد.

۲٫چگونه می‌توان ظرفیت یک دیگ را محاسبه کرد؟ ظرفیت دیگ را می‌توان با توجه به جدول و فرمولی که در ادامه قرار داده شده است ، محاسبه کرد.

ظرفیت دیگ=(حجم تهویه +حجم استخر +حجم آبگرم مصرفی) *(ظرفیت حرارتی )+۲۰درصد ضریب اطمینان

سایت رسمی شرکت صنعتی شوفاژ کار

محصولات مربوط به دیگ چدنی

محصولات و مطالب ما را در اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین و دیگر شبکه‌های اجتماعی و بلاگ‌های تجهیزستان دنبال کنید.

 

 

اطلاعات بیشتر

ظرفیت حرارتی بر حسب تعداد پره

5 پره 43,000 کیلوکالری بر ساعت, 6 پره 51,500 کیلو کالری بر ساعت, 7 پره 61,000 کیلو کالری بر ساعت, 8 پره 70,000 کیلو کالری بر ساعت, 9 پره 79,000 کیلو کالری بر ساعت, 10 پره 89,000 کیلو کالری بر ساعت

1 دیدگاه برای دیگ چدنی شوفاژ کار سولار ۳۰۰

  1. حبیب شادمانی پاسخ

    دیگ چدنی برای چه مصارفی قابل استفاده می‌باشد.ایا برای مجتمع های بزرگ نیز قابل استفاده میباشد

    • hr.azarshab پاسخ

      برای مجتمع‌های بزرگ هم دیگ‌های چدنی با ظرفیت‌های بالا وجود داره. ولی برای فشار بالای ۳ بار باید از دیگ فولادی آب گرم، آب داغ یا سیستم بخار استفاد می‌شه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *