شیر فلکه کشویی کیز ایران

(دیدگاه 2 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • قیمت شیر فلکه کشویی کیزایران: شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 1/2 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 3/4 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 1 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 1.1/4 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 1.1/2 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 2 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 2.1/2 اینچ سبک, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 3 اینچ سبک, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 2.1/2 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 3 اینچ
فروشنده: محمد حسین شهبازی
بازگشت
محمد حسین شهبازی
(عضویت: ۱۴۰۰-۰۸-۱۱)
24.9% رضایت از کالا (179 نفر)
کاملا راضی
36%
راضی
14%
نظری ندارم
48%
ناراضی
1%
کاملا ناراضی
2%

تومان220.000

پاک کردن

توضیحات

شیر فلکه کشویی کیز ایران

شیر فلکه کشویی کیز ایران از بهترین شیر فلکه‌های ساخت در ایران است . این شیر با روش فورج از برنج مرغوب ساخته می‌شود که در واقع بعد از شیر فلکه کشویی سیم ایتالیا ، شیر کیزایران معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین شیر‌ فلکه برنجی است . شیر فلکه کشویی ، در قطع و وصل جریان آب کاربرد دارد که معمولا این نوع شیرها را تا سایز ۲ اینچ به کار می‌برند . حال در ویدئوی زیر ، یک قطعه شیر برنجی کشویی کیزایران را نشان می‌دهد.

[su_row]

[su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]

مشخصات ساخت شیر فلکه کشویی برنجی کیز ایران

  • استاندارد: استاندارد ملی ایران به شماره ۳۶۶۴
  • جنس بدنه: برج فورج پذیر
  • دنده ها: اینچی استاندارد EN ISO-228
  • روش تولید: فورج با فاصله مولکولی کم
  • مقاومت بدنه: بسیار بالا به دلیل فورج

مشخصات فنی شیر کیز ایران

استفاده شیر کیز ایران در موتورخانه گرمایشی

استفاده شیر کیز ایران در موتورخانه گرمایشی

[/su_column]

[su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]

شیرفلکه کشویی کیزایران از متریال‌های متفاوتی ساخته میشود . مثلا از برنز ، چدن و استیل هم برای ساخت شیرها استفاده می‌شود . جنس‌هایی که در نیروگاه‌ها و کارخانه‌جات مورداستفاده قرار می‌گیرد معمولا باید ضدزنگ و مقاوم‌تر باشند . در پتروشیمی و پالایشگاه‌ها هم به همین صورت است و شیرها به صورت فولاد کربنی و فولاد آلیاژی استفاده می‌شود . در کل باید نوع جنس را با توجه به سیالی از شیر عبور می‌کند انتخاب کرد تا ضرر و زیانی برای سیستم به وجود نیاید. به طور کلی شیرآلات خانگی از جنس برنج خاصی است که برای فورج مناسب است.

آنالیز مواد

از کاربردهای شیرهای کیز ایران ، به صرفه بودن در اجرای موارد تاسیساتی و صنعتی است . حال می‌خواهیم جنس شیرها را مورد بررسی قرار دهیم . بدنه و سایر اجزاء شیرهای کشویی ، که توسط این شرکت تولید می‌شود، مطابق استاندارد است و آنالیز آن مطابق جدول زیر است:

[/su_column]

[/su_row]

شما می‌توانید برای دیدن محصولات دیگر ما به آدرس اینستاگرام ما سر بزنید .
برای مشاوره‌ی رایگان در رابطه با خرید محصولات  با ما در تماس باشید .

مقایسه شیرهای کیزایران با شیرهای سیم ایتالیا

شیرهای کیز ایران از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. به طور کلی تکنولوژی فورج از جمله تکنیک‌های تولید در انواع مقاطع فلزی است. شیرهای کیز ایران در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی فورج تولید می‌شوند و کیفیتی بسیار شبیه به نمونه ایتالیایی دارند. در سالهای گذشته، شرکت کیزایران بسیار بر روی کیفیت قطعات کار کرده‌است و این تکنولوژی را بسیار بهبود بخشید. به طور کلی، توصیه می‌کنیم که شیرهای کیزایران را در صورتی که حساسیت زیادی در کار نباشد جایگزین شیرهای سیم ایتالیا شوند.

سایت اصلی کیز ایران

دیگ محصولات کیز ایران

اطلاعات بیشتر

قیمت شیر فلکه کشویی کیزایران

شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 1/2 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 3/4 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 1 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 1.1/4 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 1.1/2 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 2 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 2.1/2 اینچ سبک, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 3 اینچ سبک, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 2.1/2 اینچ, شیر فلکه کشویی کیزایران سایز 3 اینچ

2 دیدگاه برای شیر فلکه کشویی کیز ایران

  1. داوود ربانی پاسخ

    لیست قیمت ها به روز هستش؟

    • hr.azarshab پاسخ

      معمولا بله! ولی با توجه به اینکه قیمت‌ها ثبات ندارند، از مشتریان خواهش میکنیم که باز هم از ما تایید نهایی بگیرند!

    • hr.azarshab پاسخ

      لیست قیمت ها در اکثر مواقع به روز هستن. ولی متاسفانه قیمت ها خیلی متغیر هست و برخی موارد ممکنه به روز نباشه. لطفا قبل از خرید با کارشناسان ما چک کنید!

  2. جمالی پاسخ

    فروش دارید یا شما هم فروش رو بستید ؟

    • hr.azarshab پاسخ

      فروش الان بسته است! ولی اگر خریدی دارید میتونید تماس بگیرید و ما خدمتتون اطلاع بدیم!

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *