فیلتر شنی فایبرگلاس مگاپول

(دیدگاه 1 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • مدل: XA 500, XA 650, XA 800, XA 950
فروشنده: نیما لشکریویژه
بازگشت
نیما لشکریویژه
(عضویت: ۱۴۰۰-۱۰-۲۷)
50% رضایت از کالا (1 نفر)
کاملا راضی
100%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%

7%تومان14.700.000تومان13.670.000

پاک کردن

فیلتر شنی فایبرگلاس مگاپول ، از جمله تولیدات شرکت مگاپول است. مگاپول را با تولیدات این برند در زمینه استخر ، سونا و جکوزی میشناسیم. برای داشتن یک استخر کامل در خانه یا ویلا شخصیتان باید از سیستم تصفیه آب بهره برداری کنید یکی از اجزای سیستم تصفیه آب ، فیلتر شنی است، یکی از با کیفیت ترین فیلتر شنی های موجود در بازار ، فیلتر شنی مگاپول است.

توضیحات

فیلتر شنی فایبرگلاس مگاپول

فیلتر شنی فایبرگلاس مگاپول آژینکو ، از جمله تولیدات برند مگاپول است. مگاپول را با تولیدات این برند در زمینه استخر ، سونا و جکوزی میشناسیم. برای داشتن یک استخر کامل در خانه یا ویلا شخصیتان باید از سیستم تصفیه آب بهره برداری کنید و مهمترین جز سیستم تصفیه آب ، فیلترشنی است، یکی از با کیفیت ترین فیلترشنی‌های موجود در بازار ، فیلترشنی مگاپول است. کاربری فیلترهای شنی فایبر گلاس به قدری ساده است که بسیاری از مجریان استخر را مجاب کرده‌است که برای سیستم‌های تصفیه خانه استخرها، به جای فیلترهای شنی از نوع بدنه فلزی از فیلترهای شنی با بدنه فایبرگلاس از نوع شیر نیمه اتوماتیک استفاده کنند.

مشخصات فنی فیلتر شنی فایبرگلاس مگاپول

مهمترین مشخصه محصول فیلترشنی، مقدار عبور آب در واحد زمان است که بر اساس سطح فیلتر بیان می‌شود. انتخاب این نوع فیلترهای شنی باتوجه به میزان گذر آب از سطح خواهد بود. بدنه این فیلتر شنی از فایبرگلس تقویت شده با پلی استر دولایه و یک لایه ژلکوت داخلی تولید می‌شود که در برابر رطوبت بالا و تغییرات بالای جوی مقاومت بالایی را دارا است. که این یک امتیاز مثبت نسبت به سایر رقبا نیز محسوب می‌شود. این محصول مجهز به یک شیر شش راهی اتریشی و درب پلکسی شفاف و مقاوم است. برای پر کردن این فیلتر شنی حدودا ۲۳۰ کیلوگرم سیلیس نیاز است که البته به نوع فیلتر شنی با توجه به مشخصه محصول هم مربوط است.

جدول انتخاب فیلترشنی مگاپول

جدول انتخاب فیلترشنی مگاپول

فیلتر شنی چیست؟

یکی از از مراحل تصفیه آب استخر به صورت کامل ، عبور آب از یک صافی به نام فیلترشنی است. آب وقتی وارد فیلتر شنی می‌شود از لایه هایی متشکل از سیلیس عبور می‌کند این عمل باعث پاک و تمیز شدن آب می‌شود.

نحوه اتصال فیلتر شنی مگاپول به صورت اتومتیک با شیر اتوماتیک سلنوئیدی

نحوه اتصال فیلتر شنی مگاپول به صورت اتومتیک با شیر اتوماتیک سلنوئیدی

موارد کابرد این محصول

از این فیلترشنی می‌توان برای استخرهای شخصی و استخرهای عمومی کوچک استفاده کرد. معمولا فشار کاری این تجیهزات، نباید بیشتر از ۲٫۵ بار باشد. لذا برای استخرهای با فشار بالاتر باید از فیلترشنی‌های بزرگتر که از بدنه فولادی یا استیل تولید می‌شوند باید به کار برد.

مزایای فیلتر شنی فایبرگلاس مگاپول آژینکو

  • بدنه ساخته شده از جنس فایبرگلس تقویت شده
  • مقاومت بالا
  • استفاده از پلی استر و یک لایه ژلکوت برای ساخت
  • تصفیه کامل
  • نصب آسان
  • مورد استفاده در استخر های شخصی
  • مجهز به یک شیر شش راهی اتریشی

محاسبه فیلترشنی مناسب برای استخر

برای افزایش عمر تجهیزات خود باید از ابتدا ، مناسب ترین تجهیزات را انتخاب کنید. طبیعست اجزای یک سیستم زمانی که بهترین هم خوانی را باهم دارند طول عمر بیشتر و بازدهی مفیدتری دارند. برای انتخاب فیلترشنی مناسب باید مقدار دبی آب را حساب کنید. در نهایت با توجه به دبی که به دست آوردیم، از جدول و کاتالوگ ، فیلترشنی مناسب را انتخاب کنید. ابتدا باید ظرفیت استخر خود را برحسب مترکعب بدست آورید. میزان ظرفیت استخر را در صورتی که استخر مسقف باشد تقسیم بر ۸ ساعت و در صورتی که استخر باز است تقسیم بر ۶ می‌کنیم. عددی که بدست آمد، دبی مورد نیاز شما است.

خرید فیلتر شنی مناسب

برای انتخاب و خرید فیلتر شنی مناسب باید پارامتر های مختلفی را بررسی کنید شما میتوانید با مشاوران تجهیزستان تماس بگیرید و بابت خرید فیلتر شنی مناسب و سایر لوازم و محصولات مشاوره رایگان دریافت کنید.

محصولات و مطالب ما را در اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین و دیگر شبکه های اجتماعی و بلاگ های تجهیزستان

برای دیدن مطالب تخصصی تر میتوانید به سایت کلیک صنعت مراجعه کنید!

اطلاعات بیشتر

مدل

XA 500, XA 650, XA 800, XA 950

1 دیدگاه برای فیلتر شنی فایبرگلاس مگاپول

  1. hr.azarshab پاسخ

    ببخشید از کجا بفهمیم چه فیلتر شنی برای استخر ما مناسب هستش؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *