مبدل حرارتی استیل استخر مگاپول

ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت حرارتی: 20 کیلو وات, 40 کیلو وات, 60 کیلو وات, 80 کیلو وات, 120 کیلو وات, 160 کیلو وات, 200 کیلو وات
فروشنده: محمد حسام علی پور
بازگشت
محمد حسام علی پور
(عضویت: ۱۴۰۲-۰۴-۰۴)
50% رضایت از کالا (1 نفر)
کاملا راضی
100%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%

تومان3.700.000

پاک کردن

مبدل حرارتی استیل استخر مگاپول با بهره برداری از آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است . یکی از تجهیزات لازم برای راه اندازی یک موتورخانه کامل استخری ، مبدل استخر است. این تجهیزات وظیفه گرم کردن آب استخر را دارد.

توضیحات

مبدل حرارتی استیل استخر مگاپول

مبدل حرارتی استیل استخر مگاپول با بهره برداری از آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌شود. یکی از تجهیزات لازم برای راه اندازی یک موتورخانه کامل استخری ، مبدل استخر است. این تجهیزات وظیفه گرم کردن آب استخر را دارد. مبدل‌های حرارتی ساخت شرکت مگاپول، در نوع فلنج دار تولید می‌شوند که باعث می‌شود در چند مرحله ، نگهداری تجهیزات مبدل حرارتی راحت‌تر باشد.

مشخصات ظاهری و فنی این مبدل

مبدل حرارتی  پوسته و لوله استخری مگاپول از جنس استنلس استیل است.  استیل به کار رفته در این مبدل، مقاومت بالایی نسبت به مواد شیمیایی موجود در آب استخر دارد. مواد شیمیایی مانند کلر و اسید در آب برای ضدعفونی کردن آب استخر وجود دارند. این مبدل ، از نوع مبدل پوسته‌ای و لوله‌ای است . برای همین نسبت به مبدل‌های صفحه ای رسوب کمتری می‌گیرد. این مبدل دارای اتصال فلنجی است که کار نگهداری در زمان اسید شویی را راحت‌تر می‌کند.

قابلیت باز شدن از دو طرف را داراد امکان شست و شوی راحت و سریع کویل ها را جهت حذف رسوبات را فراهم می‌کند. به همین دلیل امکان تعمیر این مبدل در صورت بروز مشکل فراهم است. از ویژگی های این مبدل میتوان به بازدهی بالا ، حجم کم و مقاومت بالا در برابر خوردگی و رسوبات اشاره کرد. این مبدل در ظرفیت های ۲۰ الی ۲۰۰ کیلووات برای گرمایش آب انواع استخر و جکوزی سرپوشیده و سرباز موجود است.

جدول مشخصات مربوط به مبدل‌های حرارتی استیل

جدول مشخصات مربوط به مبدل‌های حرارتی استیل

روش کارکرد این مبدل

آب که برای تسویه در گردش است، ابتدا به وسیله پمپ از فیلتر شنی عبور می‌کند . سپس وارد مبدل حرارتی شده تا آب استخر گرم شود .  آبی دیگر از طرف هیتر وارد مبدل شده است . آب تمیز استخر به وسیله آب گرم وارد شده از هیتر ، داغ شده و سپس وارد استخر می‌شود.

روش نصب مبدل حرارتی

برای نصب مبدل حرارتی استیل ، باید توجه داشته باشیم که آب استخر باید به پوسته و آب داغ دیگ به لوله های مبدل منتقل شود. اما نکته ای که بسیار دارای اهمیت است این است که از اتصالات برنجی و گالوانیزه بر روی مبدل استفاده کنیم. سپس از لوله اتصالات upvc در ادامه ی مسیر میتوانیم بهره برداریم . بهترین حالت نصب در مبدل های استیل ، نصب به صورت عمودی است.

ویژگی مبدل حرارتی استیل استخر مگاپول

  • تولید از استنلس استیل
  • وجود فلنج در دو طرف مبدل
  • وزن پایین
  • حجم مناسب
  • شست و شو ی راحت کویل ها
  • تعمیر راحت
  • نصب راحت

مقایسه مبدل مسی با مبدل استیل

برای مقایسه دو مبدل با متریال ساخت متفاوت باید اصلی ترین کاربرد و خاصیت یک مبدل که انتقال حرارت است را بررسی نمود. در این زمینه مبدل مسی انتقال حرارت بسیار بالاتری نسبت به مبدل استیل را دارد. اما یکی از برتری های مبدل استیل نسبت به مبدل مسی ، طول عمر بالاتر ، مقاومت بالاتر در برابر رسوب گیری است.

اطلاعات بیشتر

ظرفیت حرارتی

20 کیلو وات, 40 کیلو وات, 60 کیلو وات, 80 کیلو وات, 120 کیلو وات, 160 کیلو وات, 200 کیلو وات

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مبدل حرارتی استیل استخر مگاپول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *