پمپ سیرکولاتور ۲ اینچ AA نوید موتور

(دیدگاه 3 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • 2 اینج AA: 2 اینچ AA الکتروموتور 1/2 اسب, 2 اینچ AA الکتروموتور 3/4 اسب, 1.1/2 اینچ AA الکتروموتور 1/2 اسب
فروشنده: حمیدرضا آذرشبویژه
بازگشت
حمیدرضا آذرشبویژه
(عضویت: ۱۴۰۰-۰۸-۰۵)
24.6% رضایت از کالا (138 نفر)
کاملا راضی
48%
راضی
1%
نظری ندارم
48%
ناراضی
1%
کاملا ناراضی
2%

تومان8.375.000

پاک کردن

پمپ سیرکولاتور 2 اینچ AA نوید موتور ، از جمله پر فروش‌ترین و پرکاربردترین انواع پمپ‌های سیرکولاتور خطی است . شرکت نوید موتور از بهترین تولید کننده‌های پمپ‌های گردش آب در کشور است. بسیاری این شرکت را با نام پمپ سمنان می‌شناسند. پمپ‌های گرذش خطی ، معمولا برای گردش آب با فشار پایین به کار می‌روند. مشخصه اصلی این پمپ‌های دبی بالا در برابر فشار نه چندان بالا است که برعکس پمپ‌های گریز از مرکز تک پروانه و دو پروانه غیر خطی است.

توضیحات

پمپ سیرکولاتور ۲ اینچ AA نوید موتور

پمپ سیرکولاتور ۲ اینچ AA نوید موتور ، از جمله پر فروش‌ترین و پرکاربردترین انواع پمپ‌های سیرکولاتور خطی است . شرکت نوید موتور از بهترین تولید کننده‌های پمپ‌های گردش آب در کشور است. بسیاری این شرکت را با نام پمپ سمنان می‌شناسند. پمپ‌های گردش خطی ، معمولا برای گردش آب با فشار پایین به کار می‌روند. مشخصه اصلی این پمپ‌های دبی بالا در برابر فشار نه چندان بالا است که برعکس پمپ‌های گریز از مرکز تک پروانه و دو پروانه غیر خطی است.

شاید برای شما سوال ایجاد شده باشد که چه نوع پمپی می‌تواند برای ساختمان شما مناسب باشد. انتخاب پمپ یکی از مهمترین بخش‌های انتخاب تاسیسات مکانیکی است. در صورتی که شما پمپ را به درستی انتخاب نکرده باشید، هزینه های تعمیر و نگهداری بیشتری را متحمل خواهید شد. شرکت نوید موتور که یکی از زیرشاخه‌های شرکت پمپیران است ، انتخاب مناسب برای انواع پمپ‌های سیرکولاتور خواهد بود.

شماتیک کلی پمپ‌های ۲ اینچ HV نوید موتور

شماتیک کلی پمپ‌های ۲ اینچ HV نوید موتور

ویژگی‌های پمپ سیرکولاتور ۲ اینچ AA نوید موتور

این نوع پمپ سیرکولاتور ، از سری پمپ های پرکارکرد شرکت نوید موتور است . برای مشخص شدن ویژگی‌های پمپ های نوید موتور ، ما باید به ویژگی های ظاهری و فنی این نوع پمپ توجه کنیم . رنگ این نوع پمپ ها معمولا به رنگ قرمز است . شاید دلیل این رنگ این باشد که این پمپ ها بیشتر برای مصارف گردش آب داغ مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی به طور کلی ، میتواند ویژگی‌های ذیل را برای این نوع پمپ شمارش کرد:

  • رنگ الکترواستاتیک با دام
  • پوسته آلومینیومی با ریختگی مناسب
  • سیم پیچ تمام مس
  • بدنه پمپ به صورت کاملا چدنی
  • پروانه از نوع پلاستیکی
  • گارانتی دو ساله واقعی

برای این پمپ ، دو نوع الکتروموتور با توان ۱/۲ و ۳/۴ اسب وجود دارد که میتوانید مشخصات آن را در شکل زیر مشاهده کنید . در نمودار منحنی مشخصه پمپ ، تمامی این موارد را ، به صورت کامل توضیح داده‌ایم.

منحنی مشخصه پمپ های سیرکولاتور نوید موتور

انتخاب پمپ، بعد از مشخص شدن فشار مورد نیاز و دبی مورد نیاز ، با استفاده از منحنی مشخصه پمپ صورت می‌گیرد. این مطلب در این لینک توضیح داده شده است. شکل زیر ، منحنی تمامی پمپ های سیرکولاتور ساخت شرکت نوید موتور را نشان می‌دهد. روی محور افقی ، دبی مربوط به پمپ و روی محور عمودی، افت فشار قابل جبران برای پمپ است . مصرف کننده ، با استفاده از نقطه کار پمپ ، می‌تواند به انتخاب پمپ اقدام کند. بهتر است برای اینکار ۱٫۵ برابر ضریب اطمینان در نظر گرفته شود.

منحنی مشخصه پمپ سیرکولاتور نوید موتور

سوالات متدوال در مورد انواع پمپ های ۲ اینج AA

در این قسمت سعی کرده‌ایم برخی سوالات در مورد پمپی که بسیار کابرد دارد را مطرح کنیم. این سوالات، معمولا سوالاتی هستند که مشتریان عزیز در این باره میپرسند.

پمپ ۲ اینچ AA برای چند واحد ساختمانی پاسخگو است؟

به طور کلی تعیین نوع پمپ از طریق منحنی مشخصه پمپ قابل انجام است. ولی به طور کلی این پمپ بین ۸ تا ۱۰ واحد مسکونی از متراژ ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر هر واحد را می‌تواند از لحاظ دبی و فشار برای ۶ طبقه تامین کند.

درباره پمپ سیرکولاتور 2 اینچ AA نوید موتور در اینستاگرام ما بخوانید! درباره پمپ سیرکولاتور 2 اینچ AA نوید موتور در صفحه لینکدین ما بخوانید! پمپ سیرکولاتور 2 اینچ AA نوید موتور جدیدترین اخبار در مورد پمپ سیرکولاتور 2 اینچ AA نوید موتور را در کانال تلگرام ما بخوانید! نحوه نصب و راه اندازی پمپ سیرکولاتور 2 اینچ AA نوید موتور را در کانال آپارات بخوانید!   لوگوی تجهیزستان    

اطلاعات بیشتر

2 اینج AA

2 اینچ AA الکتروموتور 1/2 اسب, 2 اینچ AA الکتروموتور 3/4 اسب, 1.1/2 اینچ AA الکتروموتور 1/2 اسب

3 دیدگاه برای پمپ سیرکولاتور ۲ اینچ AA نوید موتور

  1. آرزو خاکباز پاسخ

    سلام و وقت بخیر . پاسخگو ساختمان های بلند هم هست ؟ ساختمان ما هفت طبقه و ۱۶ واحد هست

    • hr.azarshab پاسخ

      بله پاسخگو هست

  2. محمد ناظمی پاسخ

    ببخشید برای یه ساختمان ۸ واحدی ۴ طبقه همین رو پیشنهاد میکنید؟

  3. رضا پاسخ

    سلام، قیمت آپدیته

    • hr.azarshab پاسخ

      بله قیمت آپدیت هست!

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *