پکیج دیواری شوفاژکار مدل کامفورت

(دیدگاه 2 کاربر)
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت حرارتی بر اساس توان ورودی: کامفورت24 24000 کیلو کالری برساعت, کامفورت28 28000 کیلوکالری بر ساعت, کامفورت32 32000 کیلوکالری بر ساعت, کامفورت40 40000 کیلوکالری بر ساعت
فروشنده: amir rezaei barmi
بازگشت
amir rezaei barmi
(عضویت: ۱۴۰۰-۰۸-۲۶)
26.3% رضایت از کالا (57 نفر)
کاملا راضی
46%
راضی
7%
نظری ندارم
44%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
4%

تومان23.980.000

پاک کردن

پکیج دیواری شوفاژکار مدل کامفورت یکی از محصولات شرکت صنعتی شوفاژکار است. پکیج‌های دیواری، به خاطر جای کمتر و استقلالی که به واحدهای مسکونی می‌دهد، جای خود را در بین مشتریان خود پیدا کرده است. در گذشته ، معمولا سیستم موتورخانه گرمایشی شامل دیگ چدنی و مشعل برای گرمایش یک ساختمان کاربرد داشت. با گذر زمان، با کوچکتر شدن سیستم‌های کنترلی و انتقال حرارت، ساخت این پکیج‌های حرارتی برای واحدهای مسکونی، اداری یا تجاری برای تامین آب گرم مصرفیو گرمایش محیط تا فضاهای بزرگتر ممکن شد. این شرکت با تولید انواع پکیج‌های دیواری، زمینی و استخری در طول بیش از 4 دهه توانایی خود را در زمینه تولید محصولات تاسیساتی و استخری به اثبات رسانده است. پکیج دیواری دارای انواع الگانت، کاپریس و کامفورت استو شامل ظرفیت‌های 24000 تا 40000 کیلو کالری می‌شود. شما می‌توانید این محصولات را به طور مستقیم از سایت گروه صنعتی تجهیزستان تهیه فرمایید.

توضیحات

پکیج دیواری شوفاژکار مدل کامفورت 

پکیج دیواری شوفاژکار مدل کامفورت یکی از محصولات شرکت صنعتی شوفاژکار است. پکیج‌های دیواری، به خاطر جای کمتر و استقلالی که به واحدهای مسکونی می‌دهد، جای خود را در بین مشتریان خود پیدا کرده است. در گذشته ، معمولا سیستم موتورخانه گرمایشی شامل دیگ چدنی و مشعل برای گرمایش یک ساختمان کاربرد داشت. با گذر زمان، با کوچکتر شدن سیستم‌های کنترلی و انتقال حرارت، ساخت این پکیج‌های حرارتی برای واحدهای مسکونی، اداری یا تجاری برای تامین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط تا فضاهای بزرگتر ممکن شد. این شرکت با تولید انواع پکیج‌های دیواری، زمینی و استخری در طول بیش از ۴ دهه توانایی خود را در زمینه تولید محصولات تاسیساتی و استخری به اثبات رسانده است. پکیج دیواری دارای انواع الگانت، کاپریس و کامفورت استو شامل ظرفیت‌های ۲۴۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ کیلو کالری می‌شود. شما می‌توانید این محصولات را به طور مستقیم از سایت گروه صنعتی تجهیزستان تهیه فرمایید.

ویژگی های پکیج دیواری کامفورت

پکیج کامفورت دارای پنل دیجیتال بوده که می‌تواند تنظیمات مورد نیاز به راحنی در اختیار کاربر قرار دهد. وجود راندمان حرارتی بالا و مصرف پایین این محصول سبب محبوبیت این محصول در بین مشتریان است. سیستم ایمنی کاربردی در این پکیج شامل سیستم‌های ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ و ضد گرفتی دودکش و عیب یاب هوشمند الکتریکی است. همچنین استفاده از هوای محیط بیرونی با نصب دودکش دو جداره و هم چنین وجود ترموستات برقی از جمله قابلیت‌ای به کار رفته در این پکیج است. تامین آب گرم مصرفی بدون کاهش دما و کار با سیستم گرمایش از کف پکیج دیواری کامفورت را در زمره بهترین پکیج های بازار قرار می‌دهد.

مشخصات فنی پکیج گرمایشی کامفورت

جدول زیر، مشخصات پکیج‌های گرمایشی ساخت شرکت شوفاژ کار از نوع کامفورت را مشخص می‌کند. با داشتن موارد ذیل، می‌توانید به انتخاب پکیج مورد نیاز خود برای واحد صنعتی، مسکونی و یا تجاری خود اقدام کنید!

جدول مشخصات پکیج دیوار کامفورت

جدول مشخصات پکیج دیوار کامفورت

سایت رسمی شرکت صنعتی شوفاژ کار

محصولات مربوط به دیگ چدنی و پکیج

محصولات و مطالب ما را در اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین و دیگر شبکه های اجتماعی و بلاگ های تجهیزستان

اطلاعات بیشتر

ظرفیت حرارتی بر اساس توان ورودی

کامفورت24 24000 کیلو کالری برساعت, کامفورت28 28000 کیلوکالری بر ساعت, کامفورت32 32000 کیلوکالری بر ساعت, کامفورت40 40000 کیلوکالری بر ساعت

2 دیدگاه برای پکیج دیواری شوفاژکار مدل کامفورت

  1. hr.azarshab پاسخ

    از این نوع پکیج تا منزل چند متری میشه استفاده کرد؟

  2. عباس قاسمی پاسخ

    برای مناطقی که آب گچ دار هست و دستگاه تصفیه نصب نشده باشد، این پکیج جوابگو هست؟
    علت روشن نشدن شمعک پکیچ چیه؟

    • hr.azarshab پاسخ

      اگر مقدار کلسیتخ با رسوب آب زیاد باشه اسید شویی در دفعات بیشتری باید انجام بشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *