کولر گازی اسپلیت نکست تایتان ال جی

(دیدگاه 1 کاربر)
فروشنده: محمد حسین شهبازی
بازگشت
محمد حسین شهبازی
(عضویت: ۱۴۰۰-۰۸-۱۱)
24.9% رضایت از کالا (179 نفر)
کاملا راضی
36%
راضی
14%
نظری ندارم
48%
ناراضی
1%
کاملا ناراضی
2%

تماس با فروشنده

توضیحات

[su_row]

[su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]

کولر گازی اسپلیت نکست تایتان ال جی یک محصول فوق العاده مانند همه محصولات ال جی است . ویژگی اصلی ال جی کیفیت و تکنولوژی ساخت آن است اما نباید از خدمات پس از فروش آن نیز غافل شد .

کمپرسور اینورتر دوگانه مناطق گرمسیری

شرکت ال‌جی با استفاده از فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه کارکرد این محصولات را در دمای ۶۵ درجه سانتی‌گراد مهیا نموده است . کاربران با ضمانت ۱۰ ساله کمپرسور می‌توانند برای مدت طولانی‌تری از مزایای دستگاه تهویه هوای ال‌جی بهره‌مند شوند.

ویژگی های اصلی کولر گازی اسپلیت نکست تایتان

  • دارای کمپرسور اینورتر دوگانه که کمپرسور می تواند با میزان چرخش بیشتر باعث صرفه‌جویی زیادی در مصرف انرژی و همینطور میزان خنک ‌کنندگی زیاد و سریع تر شود.
  • تأییدیه چرخه عمر  ا۱۰ ساله این محصول از موسسه TUV Rheinland کسب شده است که خود نشانی بر عمر طولانی این محصول برای مصرف کنندگان است.
  • تاییدیه درجه خنک کنندگی سریع این محصول از TUV Rheinland و تاییدیه صرفه‌جویی در مصرف برق و انرژی از (US-W242Kxy0/TS-H2465DA0)

خنک‌کنندگی سریع و صرفه‌جویی در انرژی در اسپلیت ال جی

در این محصول سرعت کمپرسور به صورت مداوم توسط اینورتر کمپرسور تنظیم می گردد و در نتیجه دمای مورد نیاز اتاق همیشه یکسان باقی می ماند. علاوه بر این کمپرسور دو اینورتری با بسامد محدوده عملیات صرفه جویی در مصرف انرژی موجب شده است که انرژی و برق کمتری نسبت به کمپرسورهای معمولی مصرف شود.

کمپرسور دو اینورتری چیست؟

کمپرسور ها در دستگاه های تهویه مطبوع معمولی و کولر گازی های متداول برای تنظیم دما به طور منظم خاموش و روشن می شوند. این کار باعث می شود که مصرف انرژی زیادی برای ثابت نگه داشتن دما صرف شود و همینطور این مساله باعث می شود کمپرسور عمر کمتری داشته باشد. کمپرسور دو اینورتری (Dual Inverter Compressor) به صورت همیشگی سرعت چرخش کمپرسور را تنظیم می کند. این کار باعث می شود که کمپرسور دمای مورنظر را ثابت نگه دارد و دمای محیط همهیش همان دمای مطلوب باشد. این نوسان خود باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. زیرا کمپرسور نیازی نیست که با پایین رفتن دما دوباره شروع به کار کند لذا کارکرد آن کمتر می شود . نتیجه این عمل خنک کنندگی بیشتر محصول است .

[/su_column]

[su_column size=”1/2″ center=”no” class=””]

کمپرسور دو اینورتری کولر گازی اسپلیت ال جی

کمپرسور دو اینورتری کولر گازی اسپلیت ال جی

صدای کم کولر گازی اسپلیت ال جی

دستگاه های تهویه مطبوع شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد کمپرسور دو اینورتری نه تنها باعث کاهش خاموش روشن شدن می شوند که در نتیجه عملکرد نرم آن دارای صدایی بسیار کم هستند.

کنترل دقیق دمای محیط

با مداومت در کنترل دما در کمپرسورهای دو اینورتری ال جی دمای محیط همیشه تنظیم بوده و تغییر میابد و نواسانات و فاصله از دمای مطلوب بسیار کاهش میابد.

طراحی ساده و مدرن با صفحه نمایش پنهان

طراحی باریک و مدرن دستگاه تهویه هوای ال‌جی باعث نصب آسان و فیلتر لغزان EZ باعث تسهیل در تمیز کردن آن شده است. علاوه بر این، ال جی با داشتن یک صفحه نمایش بزرگ برای بررسی آسان میزان مصرف انرژی هم به زیبایی آن افزوده است و هم نمایش را آسانتر نموده است.

[/su_column]

[/su_row]

1 دیدگاه برای کولر گازی اسپلیت نکست تایتان ال جی

  1. غلام سلامی پاسخ

    من الان نفهمیدم این اینورتر دوگانه سوز هست یا دو اینورتری؟ گفتید اینورتر ولی دو اینورتری توضیح دادین

    • hr.azarshab پاسخ

      این محصول رو دیگه موجود نداریم! ولی با برق کار میکنه و دو اینورتری هستش برای مصرف برق کمتر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *