یونیت پکیج گرمایشی CALOR Pack آذران امرتات

فروشنده: محمد حسین شهبازی
بازگشت
محمد حسین شهبازی
(عضویت: ۱۴۰۰-۰۸-۱۱)
24.9% رضایت از کالا (179 نفر)
کاملا راضی
36%
راضی
14%
نظری ندارم
48%
ناراضی
1%
کاملا ناراضی
2%

تماس با فروشنده

توضیحات

پکیج گرمایشی CALOR Pack آذران امرتات

پکیج گرمایشی CALOR Pack آذران امرتات ، از بهترین دیگ‌های بازار است . تجارب متنوع گروه های فنی و مهندسی در زمینه طراحی و تولید دیگ های فولادی توانست این مدل از بویلرهای آبگرم خوش ساخت و قدرتمند با عملکرد عالی را ارائه کند. در حال حاضر این دیگ در زمره بارزترین و موفقترین دیگ های آبگرم حرارت مرکزی است . مدل های دیگ آبگرم حرارت مرکزی CALOR® در دوازده مدل مختلف و با ظرفیت حرارتی ۴۵۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ کیلوکالری بر ساعت ساخته می‌شود. این دیگ ها ، دارای فشار کاری ۶ بار و تکنولوژی شعله برگشتی ( Reverse flame ) هستند . سهولت در کاربری ، ایمنی بالای کاربران این محصول ، راندمان انرژی بسیار مطلوب از خصوصیات بارز این دیگ است. شکل ظاهری زیبا و دارا بودن پانل کنترلی کامل نیز از جمله مزایای دیگر بویلرهای CALOR® است .

شرایط کارکرد دیگ های کالور پک امرتات

حداکثر دمای کارکرد این بویلرها ۹۰ درجه سانتیگراد است. این دیگ برای مقاصد گرمایشی انواع پروژه های مختلف مسکونی ، صنعتی تجاری ، اداری و بیمارستانی ایده آل هستند . این تیپ بویلرها دارای طول عمر مفید و قابلیت کارآیی بالا هستند. همین باعث شده بازدهی حرارتی بیش از ۸۸ درصد ( در ظرفیت حرارتی مربوطه ) را بدست آورند . بویلرهای CALOR® ایده آل برای کارکرد با انواع مشعل های گازسوز ، گازوئیل سوز و مازوت سوز هستند .

[one_third class=”” last=”no” ]

استانداردهای تولیدی پکیج گرمایشی CALOR Pack آذران امرتات

    • دستورالعمل جوشکاری (WPS) برای اتصال بخش های مختلف دیگ بر اساس استاندارد ASME Sec.9 تهیه شده است . پس از تأیید WPS و PQR مربوطه توسط آزمایشگاه ها و مراجع ذیصلاح ، با تجهیزات پیشرفته و توسط جوشکاران دارای گواهینامه معتبر صورت می‌گیرد .
    • استاندارد تجهیزات الکتریکی پانل کنترلی و طراحی مدارات آن نیز مطابق با دایرکتیوهای ۸۹/۳۳۶/EEC و همینطور ۷۳/۲۳/EEC می باشد .
    • تعیین ضخامت ورق های فولادی ، چگونگی آزمون کنترل کیفی جوشکاری و تست های هیدرواستاتیک مخازن دیگهای تولیدی مطابق با استانداردهای اروپایی EN 303-1 و EN12952 انجام می گیرد .
    • تعیین ظرفیت و راندمان حرارتی دیگ مطابق با استاندارد اروپایی EN304 1992/A1/98 و EN304-2/98 انجام می شود .
    • آزمون کیفیت گازهای خروجی از دودکش دیگ و اقلام محافظ و ایمنی مربوطه مطابق با استانداردهای اروپایی EN304 1992/A1/98 و EN304-2/98 و EN303-2/98 و EN267/99 صورت گرفته است .

[/one_third]
[two_third class=”” last=”no” ]

چشم انداز فنی و اصول عملکردی دیگ های کالور

  • این دیگ با تکنیک شعله معکوس ( reverse flame ) و محفظه احتراق به فرم استوانه ای با انتهای بسته ارائه می گردد . ضمناً محفظه احتراق این دیگ بطور کامل با آب احاطه گردیده است ( Cooled back ) و همین امر بیانگر وجود حداکثر سطوح تبادل گرما و در نتیجه توزیع یکنواخت بار گرمایشی بر روی دیواره های محفظه احتراق می باشد .
  • در بخش درب جلو توجه ویژه ای به عایقکاری آن معطوف گردیده است . بدین ترتیب که این عایقکاری باید حداقل افت حرارت و حداکثر مقاومت در برابر دماهای بالا را داشته باشد. سیمان نسوز بکار برده شده در این دیگ ها سبک بوده و قابلیت تحمل دمایی ۱۲۰۰°C را دارا می باشد . ضمناً درب جلوی دیگ به صورت لولایی راستگرد یا چپگرد می باشد که از این نظر هیچ گونه محدودیتی را برای کاربران و فضای نصب در موتورخانه ایجاد نمی کند .
  • دیگ های CALOR® بدلیل ساختار هندسی و سطوح تبادل حرارت ، دارای حداکثر راندمان حرارتی و حداقل میزان مصرف سوخت و متقابلاً حداقل انتشار آلایندگی زیست محیطی و گازهای گلخانه ای از قبیل NOX و CO2 می باشند که نتایج تست های آزمایشگاهی صورت گرفته بر روی این دیگ ها نیز کاملاً نشانگر و مؤید این مطلب می باشد .

دیگر مشخصات دیگ و اصول فنی دیگ کالور پک

  • وجود بافل در ساختار داخلی این دیگ ، این مزیت را به دستگاه می دهد که بصورت اجباری سبب مؤثرترین و بهترین گردش جریان و در نتیجه تبادل گرما بین محصولات احتراقی و آب می شود . این راه حل از سوی دیگر سبب توزیع یکنواخت و مؤثر گرما در جداره های دیگ گردیده و به نحو چشمگیری از بروز تنش در متریال دیگ جلوگیری خواهد کرد .
  • در بخش تیوب شیت عقب دیگ ، تیوب ها به میزان چندین میلیمتر از سطح تیوب شیت عقب فاصله دار می باشند . این امر به منظور افزایش دما در نزدیکی ناحیه جوشکاری تیوب ها به تیوب شیت عقب بوده و از تشکیل کندانسه اسیدی بر روی تیوب شیت و پوسیدگی تیوب شیت عقب جلوگیری خواهد نمود .
  • میزان نویز اطراف دیگ CALOR® در فاصله یک متری اطراف آن و ارتفاع ۱ متری آن بسته به میزان ظرفیت کاربری دیگ در حد ۷۰ الی ۹۰ دسیبل می باشد . میزان نویز در فاصله ۱ متری از دودکش این دیگ نیز در حد ۷۰ الی ۹۰ دسیبل اندازه گیری شده است . مقادیر اندازه گیری شده ، دیگ CALOR® را در زمره کم صداترین محصولات در بین این رده از دیگ ها قرار می دهد .

[/two_third]

[su_label]مشاهده محصولات دیگر دیگ[/su_label]

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یونیت پکیج گرمایشی CALOR Pack آذران امرتات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *